Witaj

*Rozdziały pojawiać się będą co parę tygodni do miesiąca
*Jeśli chcesz podzielić się swoim blogiem proszę klikać w zakładkę "spam"
*Po przeczytaniu rozdziału zostaw po sobie ślad w postaci komentarza ;)

Odwiedzający

28.8.14


Przepraszam
Prawdopodobnie nie spodziewaliście się tego ale stwierdziłam
że nie warto już dalej tego ciągnąć i trzeba w końcu
wam to oznajmić. A więc: zamykam tego bloga nieodwołalnie.

1.Nie mam weny i pomysłu na dalszy ciąg opowiadania.
2.Brak przybywających komentarzy.
Jeśli podoba wam się moja stylistyka, że tak powiem to proszę czytać Księgi Missoula i Kłamstwo ma krótkie nogi .
Sama jestem wstrząśnięta tą decyzją że aż mi łzy do oczu napływają
ponieważ na początku miałam takie cudowne plany co do niego a teraz..Cóż.
Jeszcze raz przepraszam :'(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz