Witaj

*Rozdziały pojawiać się będą co parę tygodni do miesiąca
*Jeśli chcesz podzielić się swoim blogiem proszę klikać w zakładkę "spam"
*Po przeczytaniu rozdziału zostaw po sobie ślad w postaci komentarza ;)

Odwiedzający

20.7.14

Dlaczego tak się dzieje?

  Przepraszam, przepraszam i jeszcze raz przepraszam. Wiem że rozdział miał pokazać się jakiś czas temu no i nadal go niema jednak ostatnio miałam stres przedwyjazdowy: pakowanie, zakupy itd.: i nie miałam zbytnio czasu a weny też brak.
 Ja też bym chciała by ten rozdział został już dodany, niestety nie jestem maszyną i nie potrafię zrobić kilku rzeczy na raz.  Mam pomysł: może wy w komentarzach podacie jakiś pomysł co w następnym rozdziale chcielibyście by się wydarzyło. Później przemyśle pomysły i sklecę z tego rozdział.. Co wy na to?

1 komentarz:

  1. Nie wiem czy to dobry pomysł, ale jak uważasz.
    Czekam na nn. Życzę weny, chęci i czasu.
    Zapraszam do mnie na bloga o wilkołakach.
    Pozdrawiam Zizi.

    OdpowiedzUsuń